Nieuwe branding bij Oriental Group bleiswijk

Deze symboliseert erg goed onze kernwaardes en de herkomst van de producten. De cirkel staat voor een open mindset, rust, balans en een bewuste houding in de omgeving.
Als cirkel geeft het heel mooi onze positie in de keten weer en de wens om in volledige balans samen te werken om zaken rond te laten gaan, telkens weer. De cirkel is niet gesloten, de opening staat voor de onvolmaaktheid in het leven, ruimte om te verbeteren en de mogelijkheid om zaken op te lossen.

Het is een symbool van volledigheid in verstilling en versimpeling, geen overbodige opsmuk of het moeilijker maken dan het is. We maken het graag makkelijk voor u, brengen rust in processen, lossen zaken op en zijn volledig in onze informatie voorziening, producten en diensten. 

Onze producten en service geven de consument rust en balans in herkenbare stijl en smaakvolle uitvoering. De zen cirkel is in onze opmaak geen zwarte inkt maar koperkleurig. Een trendy, warme kleur die staat voor het materiaal van gebruiksvoorwerpen. Al onze productgroepen komen terug met een eigen cirkel en penseelachtige weergave van het product in de cirkel. De Aziatische met de karakters van het product, de meer algemene artikelen hebben deze karakters niet. 

Deze nieuwe branding voeren we door in al onze uitingen;  

  • een nieuwe website met inspiratie en informatie voor alle bezoekers en een aanbod link met speciale login mogelijkheden voor handelspartners
  • nieuwe etikettenlijn voor al onze productgroepen
  • nieuwe displaydozen
  • doorgevoerde branding op blisters en andere verpakkingen  
  • ondersteunend point of sale materiaal welke we samen met u(w) (eindklant) graag op maat maken 

Als Oriental geloven we in de kracht van private labeling. 

Bovenstaande is onze invulling maar we werken graag samen om producten uw (of uw klant zijn) identiteit mee te geven! Dat begint bij barcodering met het logo van de klant op een label of sticker tot exclusief voor u uitgevoerde en eventueel ontworpen verpakkingen. 

Onze corporate identity blijft gewoon zoals we zijn: 

  • Oriental Group als holding en inkoop combinatie
  • Oriental Growers als de kwekerij en afzetorganisatie
  • Oriental Deco als afdeling waar we het assortiment decorations verwerken.
  • Donkerblauw als symbool van onze Europese basis, de bamboetak als beeld van flexibiliteit, groeikracht, brede inzetbaarheid en duurzaamheid. 

Op de Seasons Trade Fair (onze huisbeurs van 23 t/m 26 augustus) willen we u graag volledig bijpraten en alles laten zien, van harte uitgenodigd! 

Veel veranderd, marketingtermen? 

Wat ons betreft houden we vast aan ons motto: 'zeggen wat je doet, betekend doen wat je zegt'!